Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
248.1*6 --- 248.1*6 Bijbelse meditatie --- Bijbelse meditatie --- Bible --- Bijbel --- exegese --- kerkelijk jaar --- liturgie --- traditie (theologie) (x) --- #GGSB: Geestelijke lezing (geel) --- #GGSB: Liturgie --- #gsdb10 --- C1 --- devotie --- 691 --- Kerken en religie --- Liturgische boeken (Rooms Katholiek) --- Liturgy --- Book history --- Bible OT. Wisdom books. Psalms --- Biblia --- 697 --- Godsdienst --- Psalters --- Psalms (Music) --- Protestantism --- Psautiers --- Protestantisme --- Psaumes (Musique) --- Geestelijke lezing (geel) --- Liturgie
Choose an application
Als leraar of mentor moet u vandaag de dag alsmaar meer rollen vervullen. Uw inhoudelijke expertise volstaat niet meer. U moet ook weten hoe u fungeert als begeleider, opvoeder, lid van het schoolteam, lid van de onderwijsgemeenschap, partner van de ouders, partner van externen, cultuurparticipant, organisator, innovator en noem maar op. Ziet u ook door de bomen het bos niet meer? Geen nood. Competent biedt u in 101 praktische lemma's alle tips en tricks om snel de juiste competenties te verwerven en op de hoogte te blijven van de laatste didactische vernieuwingen
Didactiek. --- Lerarenbegeleiding. --- Teacher education. Teacher's profession --- didactiek --- 454 --- 691 --- Pedagogie en didactiek --- Academic collection --- didactische werkvormen --- groepswerk --- intelligentie --- 484 --- Competentiegericht onderwijs --- Competenties --- Didactiek --- Didactische werkvormen --- Leerprocessen --- Leraren --- Lerarenopleiding --- Professionalisering --- Reflecteren (Terugblikken) --- Schoolteam (Omgang met collega's) --- 454.23 --- 489.4 --- Intelligenties --- competentiegericht leren --- didactiek : algemeen (ler) --- Basiscompetenties --- Beroepsprofiel --- Leerkrachten ; professionele ontwikkeling --- 371.12 --- 450.7 --- Competenties; onderwijs --- Lerarenbegeleiding --- Onderwijskwaliteit --- Lerarenopleiding : CVO --- Didactiek; algemeen --- Didactische principes --- Leraren hoger onderwijs --- 370.02 --- Academic collection. --- didactiek. --- didactische werkvormen. --- groepswerk. --- intelligentie. --- Competentiegericht onderwijs. --- Competenties. --- Didactische werkvormen. --- Leerprocessen. --- Leraren. --- Lerarenopleiding. --- Professionalisering. --- Reflecteren (Terugblikken). --- Schoolteam (Omgang met collega's). --- 454.23. --- Competenties; onderwijs. --- Onderwijskwaliteit. --- Lerarenopleiding : CVO. --- Didactiek; algemeen. --- Didactische principes. --- Leraar hoger onderwijs --- Leerboeken --- Opleidingen
Choose an application
Sociaal of eenzaam ? Rebels of braaf ? Ontdek hoe de jeugd echt is De mythes over de nieuwe generatie jongeren ontkracht. Feit. De nieuwe jongeren zijn anders. Maar zijn ze slimmer en sneller ? Of zijn ze liever lui dan moe ? Zijn ze traditioneler of net weer niet ? In hun toegankelijke en spitse stijl hangen Pedro De Bruyckere en Bert Smits een herkenbaar beeld op van de jongere van nu. Alles wat werknemers, leerkrachten en ouders moeten weten over de nieuwe generatie jongeren. Compleet met tips en aanbevelingen. Bron : http://www.boekenbank.be
Jeugd. --- Jeugdcultuur. --- jeugdpsychologie --- Age group sociology --- jongerencultuur --- jeugdsociologie --- jeugd --- jeugdmentaliteit --- Jongeren --- Jongerencultuur --- Maatschappij --- #SBIB:314H330 --- #SBIB:316.7C131 --- #SBIB:316.8H12 --- 663 Jeugd --- #KVHB:Jeugd --- #KVHB:Jongerencultuur --- 308.4 --- jeugdcultuur --- opvoeding --- AA / International- internationaal --- 15 --- 201 --- 323 --- jongeren --- maatschappij --- Jeugd (werkende jongeren) --- Jeugdcultuur --- jeugdcultuur (ler) --- jongeren (ler) --- 113881.jpg --- Jeugd --- 691 --- Bevolkingsstudies: leeftijdsgroepen: jeugd: algemeen --- Cultuursociologie: jeugdcultuur --- Welzijns- en sociale problemen: sociaal gehandicapten (thuislozen, bijzondere jeugdzorg) --- sociale groepen - jeugd --- Psychologie. --- Sociologie: algemeenheden. --- Sociale problemen van en zorg voor jeugdigen --- 362.8 --- Pedagogie en didactiek --- Youth --- Adolescence --- Social conditions --- 316.7 --- 304 --- Levenswijzen --- Beeldvorming --- 65.012.4 --- Team personeel talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 316.7 Cultuursociologie --(algemeen) --- Cultuursociologie --(algemeen) --- cultuursociologie. Culturele context van het sociale leven --- Welzijnswerk 36 --- Psychologie --- Sociologie: algemeenheden --- Kinderpsychologie --- Sociologie --- Kinderen en jeugd --- Adolescenten --- Trends --- Ontwikkelingspsychologie --- #gsdbP --- Jeugdpsychologie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Kind --- Adolescent --- Trend --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Sociology of minorities --- Jongere --- 308.4. --- Beeldvorming. --- Jongeren. --- Jongerencultuur. --- Team personeel talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag. --- jeugd. --- jongeren. --- Bevolkingsstudies: leeftijdsgroepen: jeugd: algemeen. --- Cultuursociologie: jeugdcultuur. --- Cultuursociologie. Culturele context van het sociale leven. --- Cultuursociologie --(algemeen). --- 433 --- opvoeding in de praktijk
Choose an application
Volledig herwerkte versie van het succesboek over coaching.Eenvoud en diepgang: daarmee laat de nieuwe van dit succesboek over coaching zich het beste samenvatten. Jef Clement beschrijft een werkmodel voor coaching met een heldere systematiek en structuur. Terzelfdertijd doet de aanpak ook beroep op de inzet van de coach als mens.Vaardigheden die concreet worden beschreven, zijn: belangstellend exploreren, bekrachtigen, betrokken confronteren, uitdagen, inspireren, ruimte geven, ontspannen en met humor toelaten ...Deze vaardigheden zijn uitdagend en bevrijdend voor degene die gecoacht wordt.Bron : http://www.lannoo.be
genre-thema"">
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|